چگونه از انگلستان به ترکیه سفر کنیم؟ (بخش دوم)


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
تاریخ : سه شنبه 10 مهر 1398
بازدید : 137
نویسنده : علی احمدی

فرودگاه استانبول

فرودگاه آتاتورک استانبول به عنوان اصلی ترین فرودگاه بین المللی کشور ترکیه شناخته می شود. در نتیجه، هر ساله حدود 65 میلیون مسافر در این پایانه ها حرکت می کنند. شما به هیچ وجه نباید از هر مکانی در انگلستان برای پیدا کردن پرواز به این فرودگاه مشکلی داشته باشید. البته فرودگاه استانبول حدود 24 کیلومتر از مرکز شهر استانبول فاصله دارد.

فرودگاه استانبول به عنوان یکی از بهترین فرودگاه های کشور ترکیه مورد استقبال قرار گرفته است. از این گذشته، در هنگام فرود در این فرودگاه می توانید از راحتی، ایمنی و موارد دیگر اطمینان حاصل کنید. به طور طبیعی این یک مورد محبوب در بین مسافران بین المللی است.

فرودگاه آنکارا

اگر به سمت آنکارا، پایتخت ترکیه بروید پرواز به فرودگاه آنکارا Esenboğa ساده ترین و امن ترین مسیر را برای شما فراهم می کند. نکته عالی دیگر در مورد فرودگاه آنکارا این است که در آن حدود 20 شرکت هواپیمایی مختلف قرار دارد. در نتیجه سالانه حدود 12 میلیون نفر از آنجا مسافرت می کنند.

یکی دیگر از مزیت های فرود در فرودگاه آنکارا این است که گزینه های سفر زیادی به سایر نقاط شهر وجود دارد. خطوط اتوبوس و شاتل به شما اطمینان می دهد که حتی اگر برای اولین بار از منطقه بازدید می کنید، می توانید به راحتی و با هزینه کم به مقصد خود برسید.

فرودگاه ازمیر (فرودگاه عدنان مندرس)

همان طور که از این نام پیداست، فرودگاه ازمیر در شهر ازمیر و در فاصله 18 کیلومتری مرکز شهر واقع شده است. اصلی ترین کار فرودگاه ازمیر این است که پروازهای فصلی و چارتر را برای مسافران بین المللی فراهم می کند. بنابراین اگر می خواهید در طی برخی از ماه های شلوغ سفر کنید، این فرودگاه به شما خدمات خوبی خواهد داد. با ویرا محتوا تولید محتوا را به بهترین شیوه انجام دهید. تولید محتوای گرافیکی ، تولید محتوای صوتی و تولید محتوای متنی خود را به تیم تخصصی تولید محتوا ویرا محتوا بسپارید. ویرا محتوا تولید محتوای گردشگری ، تولید محتوای مذهبی ، تولید محتوای پزشکی و سایر زمینه ها را انجام می دهد.

 




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








این وبلاگ درمورد جاذبه های گردشگری ترکیه و نحوه رزرو و خرید بلیط هواپیما ترکیه می باشد.